031 217 293 info@nakit-m.si

Pozdravljeni na spletni trgovini z materialom za izdelovanje nakita!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Spletna trgovina www.nakit-m.si je namenjena tako fizičnim kot pravnim osebam. Vsak uporabnik spletne trgovine NAKIT M prejme ob registraciji geslo, katero je tajno in je znano le uporabniku. V podjetju skrbimo za varovanje in tajnost podatkov naših uporabnikov. Podatki bodo uporabljeni le za potrebe spletne trgovine NAKIT M (izvajanje nakupov, pošiljanje novic).

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetje NAKIT M se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe, 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

 

CENE IN IZDELKI

Vse cene na www.nakit-m.si so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen kjer je navedeno drugače (akcije). Slike pri posameznih izdelkih so simbolične. Možnost odstopanja pri izdobavljenih količinah od naročenih je +/- 5 %.

 

NAROČANJE

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Naročiti je možno le tiste izdelke, kateri so v času naročila na zalogi. Kupec prejme po oddaji naročila na svoj elektronski naslov obvestilo o oddaji naročila ter predračun, v kolikor se je odločil za plačilo naročila po predračunu (na TRR). V roku dveh ur od oddaje naročila lahko kupec naročilo prekliče. Minimalni znesek naročila znaša 5,00 €.

 

POSTOPEK NAKUPA

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X« »Odstranite element«. Če kupec želi spremeniti naročeno količino artikla, kateri se nahaja v košarici, spremeni v »Košarici« količino določenemu artiklu in klikne gumb »Posodobite košarico«.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v košarici spodaj izbere opcijo »Nadaljujte na blagajno«. Nato vnese zahtevane podatke (način in naslov dostave). Ko so podatki vneseni kupec nadaljuje s klikom na gumb »Nadaljujte«. Kupec izbere naslov plačnika, naslov dostave (v kolikor se razlikuje od naslova plačnika), način dostave in način plačila. S klikom na gumb »Nadaljujte« se kupcu izpiše celotno naročilo z vsemi vnesenimi podatki. S klikom na »Oddaj naročilo s plačilom« se stranka strinja z vnesenimi podatki in izbranimi artikli.

Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »Oddaj naročilo s plačilom«), sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku dveh ur. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda in preveri zalogo naročenih artiklov. Ob oddaji naročila je tako sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem, katera je trajno shranjena pri podjetju NAKIT M PROFET d.o.o., Ulica Heroja Kerenčiča 21, 2270 Ormož. Vsa naročila in izdani računi se shranjujejo programsko - sprotno arhiviranje (v program spletne trgovine) in so kupcu dostopni na podlagi njegovega zahtevka na mail ali telefon. 

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

 

NAČIN PLAČILA

Izdelke je možno plačati:
- po ponudbi preko TRR (vrednost materiala + stroški dostave dostavne službe GLS)
- po povzetju z gotovino ali kartico (vrednost materiala + stroški dostave dostavne službe GLS).

V primeru plačila izdelkov preko TRR, Vam v potrditvenem sporočilu pošljemo vse potrebne podatke, za plačilo ponudbe. V okence NAMEN Vas prosimo, da vpišete št. prejete ponudbe ter ime in priimek oz. naziv podjetja. Pošiljko Vam pošljemo takoj oz.bo na dostavi pri vas v roku 2 do 3 delovnih dni od prejema Vašega nakazila na naš TRR.

V primeru plačila izdelkov po povzetju boste izdelke in stroške dostave plačali kurirju ob dostavi paketa.

DOSTAVA

Izdelke Vam dostavimo preko dostavne službe GLS d.o.o. ali Pošte Slovenije, v najkrajšem možnem času, najpozneje v roku od 2 do 3 delovnih dni od prejema naročila (v primeru plačila po povzetju) oz. plačila predračuna (predračun se smatra za plačanega, ko je viden znesek predračuna na našem TRR).

Za naročene izdelke v vrednosti do 70,00 EUR stroške dostave po Sloveniji krije kupec, pri nakupu nad 70,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi.

GLS kurir vas bo pred dostavo poklical na vašo navedeno telefonsko številko. Z njim se lahko dogovorite, da vam pošiljko pusti na vaši najbližji bencinski črpalki OMV, v trafikah »3 DVA« in Delo Prodaja, v trgovinah Big Bang in v večini poslovalnic Mercatorja (seznam poslovalnic si lahko pogledate tukaj: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop) ter jo prevzamete, ko boste utegnili. Kurirju lahko plačate tudi s plačilno kartico (če ste se odločilo za plačilo po povzetju), pri čemer boste nosili strošek provizije.

Strošek dostave blaga znotraj Slovenije z dostavno službo GLS ali Pošto Slovenije, znaša 3,99 EUR.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov info.nakitm@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik predloži podjetju NAKIT M obvestilo o odstopu na obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži.

Če kupec ugotovi, da poslano blago ne ustreza naročenemu (napačna količina ali barva), lahko vrne nepoškodovano in neodprto blago v roku 14 dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe ((na stroške podjetja NAKIT M po vnaprejšnjem dogovoru z nami). Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Kupec mora blago vrniti na naslov:

NAKIT M

PROFET d.o.o.

Ulica Heroja Kerenčiča 21, 2270 Ormož

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaja, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prervzame vrnjeno blago. Podjetje NAKIT M bo vrnilo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

 

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. IOP)

Pravica do odstopa od pogodbe.

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje NAKIT M PROFET d.o.o., Ulica Heroja Kerenčiča 21, 2270 Ormož (info.nakitm@gmail.com) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. 
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 
Potrošnik blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. 
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

– [Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]
– Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*) 
– Naročeno dne (*)/prejeto dne (*) 
– Ime potrošnika/potrošnikov 
– Naslov potrošnika/potrošnikov 
– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki) 
(*) Po potrebi se črta

Obrazec se nahaja tukaj

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri podjetju NAKIT M in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema ne odgovarjamo več) ter po lastni izbiri zahteva:

- odpravo napake ali 
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali 
- zamenjavo blaga ali 
- vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje NAKIT M dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji). Podjetje NAKIT M ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju NAKIT M omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje NAKIT M čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje NAKIT M v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik obvestilo prodajalcu pošlje na naslov podjetja ali na info.nakitm@gmail.com

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine nakit-m.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb splošnih pogojev. Za napake na spletni strani www.nakit-m.si ne prevzemamo odgovornosti.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje NAKIT M spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info.nakitm@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Podjetje NAKIT M si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Malinga LTD, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveščamo o novostih in akcijah v naši spletni trgovini. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 

KODE ZA POPUST 

Občasno bralcem e-novic ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo kodo za popust. Le-ta prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici vnese v posebno okence "Kode popusta" in potrdi s klikom na gumb "Uporabite kupon". Kode za popust med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

 

CartFox

Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Upravljavec upravlja osebne podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:

  • e-poštni naslov;

  • telefonsko številko;

  • informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;

  • informacije o pošiljanju sporočil:

    • vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), e- pošta);

    • datum pošiljanja;

    • čas pošiljanja;

    • vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica, obvestilo o popustih itd.);

  • podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);

  • podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega artikla ipd.).

 

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu upravljavcu.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:

  1. Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.

  2. Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:

    • posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;

    • posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali telefonsko številko);

    • sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika.

Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem (nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:

  • potrditev naročila;

  • aktualne informacije o dostavi;

  • račun po opravljenem nakupu;

  • opomnik o zapuščeni košarici.

 

Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr. obvestila v zvezi z nakupom).

Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox.

Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org.

Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, se ne posredujejo v tretje države ali mednarodnim organizacijam, kar pomeni, da se ne posredujejo ali iznašajo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki so na voljo v Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov CARTFOX. Za več informacij nas kontaktirajte na info@dfvu.org.