031 869 857 info@nakit-m.si

Pozdravljeni na spletni trgovini z materialom za izdelovanje nakita!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Spletna trgovina www.nakit-m.si je namenjena tako fizi─Źnim kot pravnim osebam. Vsak uporabnik spletne trgovine NAKIT M prejme ob registraciji geslo, katero je tajno in je znano le uporabniku. V podjetju skrbimo za varovanje in tajnost podatkov naših uporabnikov. Podatki bodo uporabljeni le za potrebe spletne trgovine NAKIT M (izvajanje nakupov, pošiljanje novic).

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetje NAKIT M se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sede┼ż podjetja),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogo─Źajo hitro in u─Źinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene zna─Źilnosti blaga oziroma storitev (vklju─Źno s poprodajnimi storitvami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (na─Źin, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolo─Źene in razvidno mora biti prikazano, ali ┼że vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) na─Źin pla─Źila in dostave,
h) ─Źasovno veljavnost ponudbe, 
i) rok, v katerem je še mo┼żno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, ─Źe in koliko stane kupca vra─Źilo izdelka,
) pojasnilo postopka ob prito┼żbi, vklju─Źno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

 

CENE IN IZDELKI

Vse cene na www.nakit-m.si so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Pridr┼żujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen kjer je navedeno druga─Źe (akcije). Slike pri posameznih izdelkih so simboli─Źne. Mo┼żnost odstopanja pri izdobavljenih koli─Źinah od naro─Źenih je +/- 5 %.

 

NARO─îANJE

Naro─Źanje je mo┼żno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Naro─Źiti je mo┼żno le tiste izdelke, kateri so v ─Źasu naro─Źila na zalogi. Kupec prejme po oddaji naro─Źila na svoj elektronski naslov obvestilo o oddaji naro─Źila ter predra─Źun, v kolikor se je odlo─Źil za pla─Źilo naro─Źila po predra─Źunu (na TRR). V roku dveh ur od oddaje naro─Źila lahko kupec naro─Źilo prekli─Źe. Minimalni znesek naro─Źila znaša 5,00 €.

 

POSTOPEK NAKUPA

Kupec izbere ┼żeleni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. ─îe izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X« »Odstranite element«. ─îe kupec ┼żeli spremeniti naro─Źeno koli─Źino artikla, kateri se nahaja v košarici, spremeni v »Košarici« koli─Źino dolo─Źenemu artiklu in klikne gumb »Posodobite košarico«.

Ko kupec izbere vse ┼żelene izdelke, v košarici spodaj izbere opcijo »Nadaljujte na blagajno«. Nato vnese zahtevane podatke (na─Źin in naslov dostave). Ko so podatki vneseni kupec nadaljuje s klikom na gumb »Nadaljujte«. Kupec izbere naslov pla─Źnika, naslov dostave (v kolikor se razlikuje od naslova pla─Źnika), na─Źin dostave in na─Źin pla─Źila. S klikom na gumb »Nadaljujte« se kupcu izpiše celotno naro─Źilo z vsemi vnesenimi podatki. S klikom na »Oddaj naro─Źilo s pla─Źilom« se stranka strinja z vnesenimi podatki in izbranimi artikli.

Ko kupec potrdi naro─Źilo (klik na gumb »Oddaj naro─Źilo s pla─Źilom«), sprememba naro─Źila prek spletne strani ve─Ź ni mo┼żna.

Po oddaji naro─Źila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naro─Źilo sprejeto. V tej fazi naro─Źila ima kupec mo┼żnost preklicati naro─Źilo v roku dveh ur. ─îe kupec naro─Źila ne prekli─Źe, gre naro─Źilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naro─Źilo pregleda in preveri zalogo naro─Źenih artiklov. Ob oddaji naro─Źila je tako sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem, katera je trajno shranjena pri podjetju NAKIT M Mateja Vaupoti─Ź s.p., Postru┼żnikova ulica 1a, 9240 Ljutomer.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja to─Źnosti dobave pokli─Źe kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporo─Źilo.

 

NA─îIN PLA─îILA

Izdelke je mo┼żno pla─Źati:
- po ponudbi preko TRR (vrednost materiala + stroški dostave dostavne slu┼żbe GLS)
- po povzetju z gotovino ali kartico (vrednost materiala + stroški dostave dostavne slu┼żbe GLS).

V primeru pla─Źila izdelkov preko TRR, Vam v potrditvenem sporo─Źilu pošljemo vse potrebne podatke, za pla─Źilo ponudbe. V okence NAMEN Vas prosimo, da vpišete št. prejete ponudbe ter ime in priimek oz. naziv podjetja. Pošiljko Vam pošljemo takoj oz.bo na dostavi pri vas v roku 7 delovnih dni od prejema Vašega nakazila na naš TRR.

V primeru pla─Źila izdelkov po povzetju boste izdelke in stroške dostave pla─Źali kurirju ob dostavi paketa.

DOSTAVA

Izdelke Vam dostavim o preko dostavne slu┼żbe GLS d.o.o. v najkrajšem mo┼żnem ─Źasu, najpozneje v roku 7 delovnih dni od prejema naro─Źila oz. pla─Źila predra─Źuna (predra─Źun se smatra za pla─Źanega, ko je viden znesek predra─Źuna na našem TRR).

Za naro─Źene izdelke v vrednosti do 70,00 EUR stroške dostave po Sloveniji krije kupec, pri nakupu nad 70,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi.

Za naro─Źene izdelke v vrednosti do 140,00 EUR stroške dostave na Hrvaško krije kupec, pri nakupu nad 140,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi.

GLS kurir vas bo pred dostavo poklical na vašo navedeno telefonsko številko. Z njim se lahko dogovorite, da vam pošiljko pusti na vaši najbli┼żji bencinski ─Źrpalki OMV, v trafikah »3 DVA« in Delo Prodaja, v trgovinah Big Bang in v ve─Źini poslovalnic Mercatorja (seznam poslovalnic si lahko pogledate tukaj: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop) ter jo prevzamete, ko boste utegnili. Kurirju lahko pla─Źate tudi s pla─Źilno kartico (─Źe ste se odlo─Źilo za pla─Źilo po povzetju), pri ─Źemer boste nosili strošek provizije.

Strošek dostave blaga znotraj Slovenije z dostavno slu┼żbo GLS, znaša 2,80 EUR pri pla─Źilu na TRR oziroma 3,33 EUR pri pla─Źilu po povzetju.

Strošek dostave blaga na Hrvaško z dostavno slu┼żbo GLS, znaša 6,90 EUR pri pla─Źilu na TRR. Pošiljanje naro─Źil na Hrvaško, z mo┼żnostjo pla─Źila po povzetju, ni mo┼żno.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRA─îILO

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporo─Źi (na kontaktni e-naslov info.nakitm@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. Potrošnik predlo┼żi podjetju NAKIT M obvestilo o odstopu na obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe (nakupa). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vra─Źila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporo─Źila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni koli─Źini in v pripadajo─Źi – nepoškodovani embala┼żi. Poleg vrnjenega blaga mora kupec prilo┼żiti kopijo ra─Źuna in številko njegovega transakcijskega ra─Źuna.

─îe kupec ugotovi, da poslano blago ne ustreza naro─Źenemu (napa─Źna koli─Źina ali barva), lahko vrne nepoškodovano in neodprto blago v roku 14 dni od oddaje sporo─Źila o odstopu od pogodbe ((na stroške podjetja NAKIT M po vnaprejšnjem dogovoru z nami). Druga─Źen na─Źin vra─Źila na naše stroške ni mo┼żen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Kupec mora blago vrniti na naslov:

NAKIT M
Mateja Vaupoti─Ź s.p.
Postru┼żnikova ulica 1a
9240 Ljutomer

Vra─Źilo vpla─Źil bo izvedeno takoj, ko je to mogo─Źe, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporo─Źila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadr┼żi vra─Źilo prejetih pla─Źil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predlo┼żi dokazila, da je blago poslal nazaja, razen ─Źe podjetje ponudi mo┼żnost, da samo prervzame vrnjeno blago. Podjetje NAKIT M bo vrnilo prejeta pla─Źila potrošniku z enakim pla─Źilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen ─Źe je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega pla─Źilnega sredstva in ─Źe potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povra─Źila dodatnih stroškov, ki so nastali, ─Źe se je izrecno odlo─Źil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

 

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. IOP)

Pravica do odstopa od pogodbe.

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok pote─Źe v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizi─Źno posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen dolo─Źi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje NAKIT M Mateja Vaupoti─Ź s.p., Postru┼żnikova ulica 1 a, 9240 Ljutomer (info.nakitm@gmail.com) o svoji odlo─Źitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi prilo┼żeni vzor─Źni odstopni obrazec. 
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadoš─Źa, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

U─Źinki odstopa od pogodbe

─îe potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta pla─Źila, vklju─Źno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povra─Źilo podjetje izvede z enakim pla─Źilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen ─Źe je izrecno dogovorjeno druga─Źe; v nobenem primeru pa zaradi tega povra─Źila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadr┼żi pla─Źilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 
Potrošnik blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, ─Źe potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vra─Źila blaga nosi potrošnik. 
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za dolo─Źanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

– [Ime, fizi─Źni naslov ter po mo┼żnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]
– Obveš─Źam/obveš─Źamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*) 
– Naro─Źeno dne (*)/prejeto dne (*) 
– Ime potrošnika/potrošnikov 
– Naslov potrošnika/potrošnikov 
– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, ─Źe se obrazec pošlje v papirni obliki) 
(*) Po potrebi se ─Źrta

 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

- ─Źe blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- ─Źe blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- ─Źe blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane;
- ─Źe je prodajalec izro─Źil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri podjetju NAKIT M in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku poka┼żejo po dveh letih od prevzema ne odgovarjamo ve─Ź) ter po lastni izbiri zahteva:

- odpravo napake ali 
- vra─Źilo pla─Źanega zneska v sorazmerju z napako ali 
- zamenjavo blaga ali 
- vra─Źilo pla─Źanega zneska.

Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje NAKIT M dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, ─Źe to ni mogo─Źe, ali zamenjave, ─Źe takšnega izdelka ni ve─Ź v prodaji). Podjetje NAKIT M ne more samo odlo─Źiti, na kakšen na─Źin bo ugodilo potrošnikovi zahtevi.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natan─Źneje opisati napako in podjetju NAKIT M omogo─Źiti, da izdelek pregleda. ─îe napaka ni sporna, mora podjetje NAKIT M ─Źimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. ─îe o napaki obstaja spor, mora podjetje NAKIT M v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik obvestilo prodajalcu pošlje na naslov podjetja ali na info.nakitm@gmail.com

Natan─Źneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izklju─Źno za potrebe izpolnitve naro─Źila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, ra─Źunov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine nakit-m.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaš─Źenim osebam. Dostavni slu┼żbi se zaupa le naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, ─Źe uporabnik temu ne nasprotuje.

Za to─Źnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaš─Źito svojega ra─Źunalnika.

Pridr┼żujemo si pravico do vsebinskih sprememb splošnih pogojev. Za napake na spletni strani www.nakit-m.si ne prevzemamo odgovornosti.

 

PRITO┼ŻBE IN SPORI

Podjetje NAKIT M spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh mo─Źeh trudi izpolnjevati svojo dol┼żnost vzpostaviti u─Źinkovit sistem obravnavanja prito┼żb in dolo─Źiti osebo, s katero se, v primeru te┼żav, kupec lahko pove┼że telefonsko ali po elektronski pošti.

Prito┼żba se odda prek e-poštnega naslova info.nakitm@gmail.com. Postopek obravnave prito┼żbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo prito┼żbo, sporo─Źilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveš─Źalo o poteku postopka.

Podjetje NAKIT M si prizadeva po svojih najboljših mo─Źeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko spro┼żil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Malinga LTD, ki kot ponudnik blaga in storitev omogo─Źa spletno trgovino na obmo─Źju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

OBVEŠ─îANJE IN E-NOVI─îKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveš─Źamo o novostih in akcijah v naši spletni trgovini. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben na─Źin zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 

KODE ZA POPUST 

Ob─Źasno bralcem e-novic ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo kodo za popust. Le-ta prinaša razli─Źne ugodnosti, od razli─Źnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno ─Źasovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici vnese v posebno okence "Kode popusta" in potrdi s klikom na gumb "Uporabite kupon". Kode za popust med seboj niso zdru┼żljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.